Clap clap the keys...

2006-03-07

Back to school

Не мога да не блогна за това колко се кефя на новата си работа. Не че вече работя по нещо :) Засега се занимавам само с четене :) голям кеф! Още на интервюто бях силно впечатлен от това как ми изкараха всички силни и слаби страни наяве :) И още на първия ми работен ден С. (човека който водеше интервюто) ми даде един списък с книжки за четене (главно ооп и дизайн) които точно ми попълват празните места. Сам едва ли бих седнал да ги чета, понеже трудно се намират такива, които наистина си струва да се прочетат, много е яко някой да те светне :) Та в момента ми плащат да си чета интересни и нови за мен неща :) Въпросният С. води и един курс по ООП на всички нови колеги във фирмата (15 човека от началото на годината!), който е също много интересен. Разликата с предишната ми работа е просто огромна, там първо нямаше никой с такива знания и опит като С., второ че и да имаше, едва ли щеше да седне да води курс :) Явно обаче и аз доста съм го впечатлил, понеже ми каза че е много вероятно скоро да ми дадат собствен проект :) За тези няколко дни четене и лекции успях да идентифицирам доста грешки, които съм допуснал в последния ми проект, но и също някои много правилни решения които съм направил по интуиция.
Айде стига толкова за работата, време е за малко уог :)